Monday, April 27, 2020

BBM3410Satu2020: PROF LIKE IG


Assalamualaikum semua....
Rasanya dah lama diri ini tidak menggunakan jari jemari ini untuk menaip...Hehehehe setelah sekian lama menunggu tak sangka Prof Dr Normaliza like gambar-gambar diri ini dekat Instagram. Prof ada kata dia jarang like gambar-gambar kalau dia like silalah screenshot dah masukkan kat blog. Mula-mula aku agak terkejut jugak la sebab ingatkan Prof tak like gambar aku sekali bukak-bukak Instagram dia like gambar aku. Teruja gila rakan-rakan...
#sishappydapatlike
#terimakasihprofdrn
#sayangprofdrn

No comments:

Post a Comment

BBN3402SATU2020: PENTERJEMAHAN BERBANTUKAN KOMPUTER

Assalamualaikum Prof. Sebelum saya nak hurai panjang-panjang saya nak mengucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga kepada Prof. Teri...