Friday, May 1, 2020

BBM3410Satu2020 : RULE OF THIRDS ( NORMALIZA ABD RAHIM, 2019)



Minggu keenam ini kami telah menggunakan medium sosial media iaitu Facebook dalam menyempurkan tugasan kami. Medium Facebook ini kami gunakan dengan menerangkan kepentingan Rule of Thirds ketika berswafoto kepada rakan-rakan follower kami. Username yang telah saya gunakan bagi tugasan minggu keenam ini ialah “Aqilah Hanis”. Saya harap dengan hasil penerangan saya difacebook dapat membatu follower-follower saya dalam menghasilkan sebuah gambar yang mengikut teknik fotografi yang sebenar.


Rujukan:
Normaliza Abd Rahim (2019). Multimedia dalam Bahasa. Selangor: Penerbit Universiti Putra Malaysia

No comments:

Post a Comment

BBN3402SATU2020: PENTERJEMAHAN BERBANTUKAN KOMPUTER

Assalamualaikum Prof. Sebelum saya nak hurai panjang-panjang saya nak mengucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga kepada Prof. Teri...