Friday, February 14, 2020

BBM3410Satu2020: TENTANG DIRI

Assalamualaikum...


Nama diberi Nur Aqilah Hanis Binti Rutaza. Nama panggilan saya Hanis. Saya berumur 22 tahun. Saya dilahirkan di Hospital Universiti Kuala Lumpur pada 12 Jun 1998.  Saya mempunyai 3 orang adik beradik dan saya merupakan anak bongsu. Saya merupakan pelajar jurusan Bahasa dan Linguistik Melayu di Universiti Putra Malaysia. Saya amat gemar dengan warna merah jambu. Saya menetap di Sri Serdang berdekatan dengan Universiti Putra Malaysia (UPM). Hobi saya adalah melancong ke luar negara. Setiap tahun saya akan pastikan diri saya melancong ke luar negara. Makanan kegemaran saya ialah tomyam dan minuman kegemaran saya ialah milo suam. 

No comments:

Post a Comment

BBN3402SATU2020: PENTERJEMAHAN BERBANTUKAN KOMPUTER

Assalamualaikum Prof. Sebelum saya nak hurai panjang-panjang saya nak mengucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga kepada Prof. Teri...